wtorek, 15 stycznia 2013

Wtorek.

Na dworze coraz zimniej ;c Muszę sobie kupić nowy szalik, bo mój zaczął się pruć ... 

Mój wyjazd stanął pod wielkim znakiem zapytania, bo moja ciocia, do której miałam jechać, jest chora :/ Szczerze mówiąc, to z każdym dniem coraz mniej chciało mi się do nich jechać ... Miała tam być moja kuzynka, ale wyjeżdża, więc siedziałabym 5 dni z ciocią, która ma obsesję na punkcie porządku ... 
W związku z tym posty będą regularnie, a ja ferie spędzę pewnie z przyjaciółmi, z czego bardzo się cieszę ^^ 
A Wy kiedy zaczynacie ferie i jakie macie plany ? ; * 

Jutro, albo pojutrze będzie tematyczny post :> Mam już pomysły na temat, ale nie wiem jeszcze na który wybiorę ;) 

Jak pewnie zauważyliście, na górze pojawiły się zakładki. Dopiero po około pół godzinie zrozumiałam jak to zrobić ;p 

Jak jest wolne, to zazwyczaj wstaję ok. 9-10, więc nie wiem, jak to będzie, kiedy zacznie się szkoła ;)

Chyba jutro wybiorę się do Rossmanna, bo pokończyły mi się już niektóre kosmetyki c; 

Na koniec wstawiam ciekawy kubek, który przed chwilą znalazłam i lecę ; * 
Paaa ! ;3 



1 komentarz:

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".