niedziela, 13 stycznia 2013

Zakupy.

Tak jak wcześniej obiecałam, wstawiam zdjęcia z moich wczorajszych zakupów ^^ Jestem zadowolona, ponieważ trafiłyśmy na przeceny i udało się nam kupić rzeczy w naprawdę okazyjnych cenach c: 
Niżej zdjęcia : 

Krótsza  bluzka z 3/4 rękawami / Cropp, 19,99 zł

 Dłuższa, luźniejsza bluzka z 3/4 rękawami / H&M, 30 zł

Z góry przepraszam, że zdjęcie tak dziwnie ucięte, ale nie wiem co się stało ;c 
Spodnie / Tally Weijl, 39.99 zł

Z tego co pamiętam to każda z tych rzeczy była przeceniona o jakieś 20/25 zł :) 

Dzisiejszy dzień spędziłam z Martą na Starówce, gdzie było dużo atrakcji związanych z WOŚP ^^ Były koncerty, konkursy i takie tam inne ;p Było naprawdę fajnie, ale nie zostałyśmy długo, ponieważ było bardzo zimno ;c 
Zdjęcie serduszka c: 


To ja lecę ;3 
Miłego wieczoru ! *_*

2 komentarze:

  1. Fajnee :pp


    Zapraszam na bloga o grach ( mojego ) ;]] --------> http://gierkigry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".