czwartek, 17 stycznia 2013

Zimowe wieczory.

Jak już wczoraj pisałam, dzisiejszy post jest dość późno, ponieważ dopiero jakieś 20 minut temu wróciłam od kuzyna c: 

Mam nadzieję, że spodoba się Wam temat posta ; * Jak jest napisanie w tytule, są to zimowe wieczory ^^ Chciałam zrobić post ze zdjęciami, ale mój telefon się rozładował, a zazwyczaj ładuję się dość długo ;c 

W zimowe wieczory nie myślę o niczym innym, tylko położyć się pod kołdrą, zrobić sobie coś ciepłego do picia i porobić coś ciekawego ;) Zazwyczaj oglądam jakiś film. Najczęściej stawiam na jakieś komedie. Oczywiście oglądam też różne inne filmy, ale wieczorem wolę obejrzeć coś 'lżejszego', jak komedia ^^ 
Bardzo często przeglądam też inne blogi c: Lubię się położyć i poczytać moje ulubione blogi ( i nie tylko, bo lubię też zajrzeć na jakąś nową stronę ;) ). Potrafię na tym spędzić prawie cały wieczór ;]
Najczęściej słucham muzyki. Uwielbiam położyć się ze słuchawkami w uszach i posłuchać moich ulubionych piosenek :* Praktycznie zawsze muzyka leci, jak robię coś na komputerze c: Nieważne ile czasu spędzę przed komputerem, na samym początku włączam muzykę ^^ 
Często czytam jakąś książkę. Bardzo lubię czytać i jak tylko książka mnie zaciekawi, potrafię oderwać się od świata i bardzo dużo czasu spędzić na czytaniu ^^ Lubię praktycznie wszystkie książki oprócz lektur i niezbyt przepadam za kryminałami ... 
W zimowy wieczór nie ma nic lepszego niż gorąca kąpiel ;3 Do kąpieli dodaję jakąś sól, albo olejek i mogę tak leżeć nie wiadomo ile :) Niestety woda dość szybko stygnie, a niezbyt przyjemne jest leżenie w zimnej wodzie, ale i tak w kąpieli spędzam dość dużo czasu c: Jestem zwolenniczką i prysznica i wanny, bo uważam, że każde z nich ma jakieś plusy i minusy ;) 

To chyba już wszystko, co najczęściej robię w zimowe wieczory =) Podobał Wam się post ? ; * 
Przypominam o zadawaniu pytań ! ^^ Możecie je zadawać pod postem, lub napisać na mój e-mail, który jest w zakładce 'Kontakt' ; * Pytania będziecie mogli jeszcze zadawać pod trzema następnymi postami, a w mailach do 21 stycznia, czyli do poniedziałku c: We wtorek zrobię post z odpowiedziami na nie :) 

Ja już lecę, bo jestem dziś strasznie zmęczona ;c Pójdę się umyć i pewnie położę się dziś wcześniej c: 
Kolorowych ! ; * 


2 komentarze:

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".