piątek, 18 stycznia 2013

:/

Dzisiaj cały dzień najchętniej spędziłabym w łóżku ... Czuję się masakrycznie i kompletnie nic mi się nie chce :/ Tak, czy siak, połowę dnia spędziłam w łóżku, ale niestety musiałam się z niego ruszyć, bo umówiłam się z dziewczynami na spacer. Strasznie nie chciało mi się iść, ale stwierdziłam, że jak ruszę się, to może mi się polepszy ^^ Trochę pomogło, ale nie mogę powiedzieć, że czuję się świetnie. Przynajmniej dobrze się bawiłam. 
A jak Wam mija dzisiejszy dzień ? ; * 

Cieszę się, że podobał Wam się wczorajszy post, bo szczerze mówiąc miałam obawy ;) Myślę, że teraz tematyczne posty będą pojawiać się częściej. 

Może już zauważyliście, ale mam słabość, do przeróżnych herbat ;3  W sumie chyba każdego dnia wypijam przynajmniej jeden kubek. Ostatnio moim sercem zawładnęła herbata malinowa. Nie mogę powiedzieć, że wolę herbatę od kawy ( czasami lubię sobie wypić mrożoną, albo słabe cappuccino <3 ), bo czasami dopada mnie ochota na kawę, lub herbatę i mogę to pić bez końca ;> Aktualnie pijam herbaty w nieziemskich ilościach.

Brrr ... Zima coraz bardziej daje się we znaki :/ Ze śniegu cieszę się bardzo, ale mróz mógłby odpuścić. Próbowałam dziś z dziewczynami lepić bałwana, ale śnieg w ogóle się nie lepi, więc spróbujemy jak będzie trochę cieplej.

Pamiętajcie o pytaniach ; * Możecie je zadawać pod tym postem i pod dwoma następnymi, a w mailach do poniedziałku. Mój e-mail jest w zakładce 'Kontakt' c: 

Wstawiam coś, co bym chętnie wypiła i lecę, bo gotuję się woda na kisiel ;3
Paa ! ; * 

Mmmmm ... <3 Granita ;3 

4 komentarze:

  1. Ty wypijasz przynajmniej 1 herbatę dziennie, a ja aż 3 dziennie (a to tylko przynajmniej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja znam to uczucie, gdy łóżko nagle wytwarza monstrualne pole grawitacyjne... :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".