środa, 16 stycznia 2013

Środa.

Jak już wczoraj pisałam, w najbliższym czasie pojawi się post tematyczny. Dodam go najprawdopodobniej jutro c: Ale post pojawi się pewnie pod wieczór, bo jadę do mojego kuzyna i nie wiem, o której wrócę.
Lubicie czytać posty tematyczne ? ; * 

Do Rossmanna nie dotarłam, bo rano było strasznie zimno ( -20 ) !  ;o W taką pogodę, to ja nie zamierzałam się z domu ruszać, więc kosmetyki kupię jakoś w weekend :> 

Muszę zacząć się powoli odzwyczajać od późniejszego wstawania, bo nie wyobrażam sobie, jak to będzie, jak będę znowu musiała wstawać o 6 ... ;c 

Wczoraj pisałam, że mój wyjazd stanął pod znakiem zapytania, ale teraz już wiem, że zostaję w domu ^^ Naprawdę coraz mniej chciało mi się tam jechać.

Kurczę ... Jak będę w Rossmannie, to podejdę też po szalik, bo jest coraz zimniej, a mój jest już cały popruty :/

Na kilku blogach zauważyłam posty z odpowiedziami na pytania, które czytelnicy zadają w komentarzach. Myślałam, żeby spróbować zrobić to u siebie na blogu c: Pod tym postem ( i nie tylko pod tym, bo pytania będziecie mogli zadawać pod kilkoma następnymi postami ) możecie zadać mi pytania. Możecie je też zadawać na mój e-mail, który jest w zakładce 'Kontakt'. Postaram się na nie odpowiedzieć ;) Aaaa ! I to nie jest ten post tematyczny, wyjaśniam, żeby nie było nieporozumień :) 

Ja już lecę i na koniec wstawiam śmieszne babeczki, znalezione przed chwilą ; * 
Do napisania ! ♥ 


3 komentarze:

  1. hmm... to ja mam kilka pytań:

    1. Koty czy psy?
    2. Masz jakieś zwierzaki?
    3. Jakie jest Twoje hobby?
    4. Czego słuchasz?
    5. Jaki jest twój ulubiony zespół?
    6. Lubisz naleśniki? :D
    7. Jaki jest dodatek, bez którego nie możesz wyjść z domu?

    czekam na post tematyczny.
    P.S w Butiku widziałam fajne szaliczki po 14.90 zł. Grube kominy, mi świetnie służy jeden :D

    Pozdrawiam!
    niewidzialnym-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog . ;]
    Zapraszam do mnie paulinasylwia.blogspot.ie
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".