niedziela, 13 stycznia 2013

...

Dzisiaj będą dwa posty, jeden ze zdjęciami z zakupów, a w drugim muszę się wyżalić, bo nie daje mi coś spokoju ... 

Już od dłuższego czasu spotykam się z obrażaniem ludzi rudych, w internecie ... Ludzie !!! To, że ktoś ma rude włosy, to nie znaczy, że "nie ma duszy", albo coś innego jest z nim nie tak ! Oświadczam, że moja dusza jest na swoim miejscu i ma się dobrze ! Ja jestem szczęśliwa z mojego koloru włosów i nie mogę już bezczynnie patrzeć na obrażanie rudowłosych, bo to dotyczy też mnie ! Ile już się naczytałam, że ludzie o rudych włosach powinni zostać wysłani jak najdalej od Polski, że w Polsce nie ma miejsca, dla ludzi "takich jak my". Co to znaczy "takich jak my" ?! My jesteśmy ludźmi normalnymi, takimi jak wszyscy, a to, że mamy taki, a nie inny kolor włosów, nie znaczy, że można nas obrażać ! 
To samo dotyczy obrażania innych ludzi w internecie !!! Przecież wszyscy chcemy być akceptowani, takimi jakimi jesteśmy ! Tak samo bardzo często można przeczytać w internecie obrazy, o ludziach o ciemnej skórze ... No błagam !!! To, że mają taki kolor skóry, to nie znaczy, że  są gorsi ! Przecież to normalni ludzie !!! Mogłabym podać więcej przykładów obrażania ludzi, ale nie wiem ile czasu by to zajęło ... 
Przepraszam, że Was tym zanudzam, ale po prostu musiałam się komuś wyżalić ... 

Jeszcze dziś wstawię zdjęcia, ale to jakoś pod wieczór ; * 
Do napisania ! ♥

4 komentarze:

  1. Ludzie którzy piszą takie poryte teksty i obrażają innych to są nienormalni, albo ci cali hejterzy -.- sami nie lepsi a wszystkich wyzywają i w ogóle. -.-' Żal mi niektórych osób w Polsce. -.- :/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie rudy jest ładny ;)
    nie rozumiem nie których ludzi co do tego mają ;P
    pozdrawiam i zapraszam ;

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie sądzę, że te " obrażanie ludzi rudych " jest tak na poważnie. Masz prawo się oburzać, ale raczej nikt nie pisze tego na poważnie. Trzeba pamiętać o tym, że tyczy się to bardziej RUDYCH CHŁOPCÓW niż dziewczyn, bo idzie zauważyć, że ostatnio dużo dziewczyn na rudy się przefarbowało i był na ten kolor szał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację, że obrażanie dotyczy bardziej rudowłosych chłopaków, ale nie we wszystkich przypadkach ... Wiem, że może i nie jest to wszystko na poważnie, ale jakby poczytać o tym więcej, to jednak wydaje się to być poważne ... Mogę się mylić, ale masz rację, czuję się dotknięta, zwłaszcza, że na własnej skórze odczułam obrażanie ludzi rudych ;c

      Usuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".