piątek, 25 stycznia 2013

Zabiegany dzień.

Dzisiaj od rana nie robię nic innego, tylko się spieszę ... :/
Nienawidzę takich dni, bo człowiek ma jakieś plany, a przez pośpiech połowy rzeczy nie zrobi. Do tego pęka mi głowa. Na szczęście większość rzeczy zdążyłam załatwić, chociaż są takie, które będę musiała zrobić jutro. Mam nadzieję, że uwinę się z tym do południa, bo jestem jeszcze umówiona z dziewczynami ^^ Pewnie pójdziemy na jakiś spacer, czy coś.
A jak Wam mija piątek ? ; * 

Chyba już postanowiłam, że zmienię wygląd bloga ... Nie wiem jeszcze w jakich kolorach miałby być, albo czy będzie nagłówek, czy nie, ale zmiany będą na pewno.

Hmmm ... Myślałam, żeby niedługo dodać kolejnego tematycznego posta. Mam już kilka pomysłów, ale jeszcze się zastanowię, który wybrać. A Wy jak myślicie ? ; * Lubicie tematyczne posty ? ; * 

Dzisiaj znowu miałam się zabrać za naukę, ale mało z tego wyszło. Może na niecałe pół godziny zajrzałam do książki od angielskiego. 

Przede mną ostatni weekend ferii ;c Ech ... Jak te wolne dni szybko lecą. A jeszcze bardziej dobija mnie to, że luty i marzec, to miesiące, w których w tygodniu nie ma dni wolnych ;c Jedynie pod koniec marca jest Wielkanoc, co nie zmienia, że przez następne 2 miesiące zostaną nam tylko weekendy ;c
No ale cóż, trzeba korzystać z ostatnich dni wolnego, więc jeżeli i Wam kończą się teraz ferie, to życzę miłego ich końca, a tym, którzy ferie zaczynają, życzę miłego wypoczynku ! ; * 

Ja lecę, bo muszę wyjść z psem na spacer.
Do jutra ! :3



1 komentarz:

  1. Jak się człowiek spieszy to się diabeł cieszy... Coś w tym jest, ja zawsze w pośpiechu zapominam czegoś zabrać itd.
    Co do wyglądu bloga to zmiany jak najbardziej, tylko oby na lepsze. (:
    Eh, ja ferie zaczynam dopiero 11 lutego, chociaż moje 'ferie' trwają już od miesiąca, bo siedzę w domu schorowany... :/
    Spoko blog, lubię blogo/pamiętniki, pewnie będe tu wpadał. ;>

    Zapraszam do mnie: http://ksiazkowo-wg-rafala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".