czwartek, 24 stycznia 2013

Na lodowisku.

Przepraszam, że piszę dość późno, ale późno wróciłam z lodowiska, a potem musiałam powtarzać matematykę :/ Obiecuję, że postaram się dodawać posty wcześniej, o ile oczywiście czas mi na to pozwoli.

Na lodowisku było super ^^ W ciągu tych dwóch godzin zaliczyłam ze dwa upadki, z czego jeden na własne życzenie :p Ale bawiłyśmy się świetnie. Potem poszłyśmy jeszcze coś zjeść i wracałyśmy, bo było strasznie zimno. Dzień zaliczam do jak najbardziej udanych.
A jak Wam minął czwartek ? ; * 

Tak jak napisałam, dzisiaj ponad 2 godziny uczyłam się z matematyki ... Nie, no muszę powiedzieć, że nawet rozumiem większość z tematów i mam nadzieję, że będzie chociaż 4. Są oczywiście tematy, które są dla mnie jak czarna magia, ale pani nie zrobiła jeszcze powtórzenia, więc mam nadzieję, że wytłumaczy akurat te tematy, z którymi mam problem. 

Z mojego odzwyczajania się od wcześniejszego wstawania jak na razie wyszły nici :p Nie, no chcę korzystać z wolnego i móc się w końcu wyspać, choć wiem, że w poniedziałek będę miała problem żeby wstać. 

Znowu myślę nad zmianą wyglądu bloga, bo ten był robiony na szybko i coraz mniej mi się podoba ... Nie wiem jeszcze kiedy bym się za to zabrała, ale mam nadzieję, że uda mi się to jak najszybciej c: 
A Wy jak myślicie ? ; * Taki wygląd jest ok, czy przydałyby się zmiany ? ; * 

Wstawiam kilka inspiracji i lecę :3 
Paaa ! ; * 





4 komentarze:

  1. Ciekawy dzień ;)
    Ja teraz powtarzam matematykę,ale tylko jeden rozdział,który był dziś ;D
    Co do wyglądu blogu to masz na myśli nagłówek czy wg. ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna żółta koszula na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie szablon i nagłówek są ok, ale gusta bywają rożne... Jeszcze raz dzięki za nominacje :*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".