sobota, 12 stycznia 2013

To już miesiąc ♥

Dziś mija równo miesiąc od mojego pierwszego psota ! ^^
 
Chciałabym Wam bardzo podziękować, za to, że jesteście tu ze mną i, że czytacie te wszystkie moje posty ♥ Nie spodziewałam się, że blogowanie aż tak mnie wciągnie ^^ Mam nadzieję, że za miesiąc będę mogła świętować kolejny mały sukces. 

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Podoba Wam się ? ; * Zależy mi na waszych opiniach, więc piszcie śmiało ; * Nagłówka na razie nie ma, ale możliwe, że w  najbliższym czasie się pojawi c: 
Jeśli macie jakieś uwagi do bloga ( nie tylko do wyglądu ), to też śmiało piszcie, zależy mi na tym, żeby Wam się podobało ; * 

To ja lecę ; * Zdjęcia z zakupów będą jutro ;3 
Paaa !




2 komentarze:

  1. Szczerze? Nie podoba mi się nowy wygląd bloga. :C Wolałam ten stary, bo ten jest taki ... nie podoba mi się kolor i to, ze jest w kwadraty. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za szczerą opinię ! ^^ Jeżeli będzie więcej takich uwag, to zmienię wygląd na stary ; *

      Usuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".