piątek, 11 stycznia 2013

Ferie.

Nareszcie ferie ! ^^ Upragnione dwa tygodnie wolnego ^^ Niestety ja końcówkę ferii spędzę nad książkami, ale teraz zamierzam się cieszyć z wolnego czasu c: 

Wyjeżdżam 17-go i nie będzie mnie do mniej więcej 22-go, ale posty będę starała się dodawać normalnie ; *

W oceanarium było strasznie, bo nie dość, że naprawdę nie było tam NIC ciekawego, to jeszcze nasza wychowawczyni, która ma problemy z organizacją, załatwiła to jakoś dziwnie i mieliśmy tylko pół godziny na zwiedzanie ... I oczywiście spóźniliśmy się na autobus, który jako jedyny podjeżdża pod naszą szkołę, a jeździ co godzinę :/ Ale pomijając to wszystko, dzień był naprawdę udany c: 

Jak wczoraj pisałam, jutro wybieramy się z dziewczynami na zakupy, więc postaram się dodać kilka zdjęć :> 

Zaliczyłam dziś na chodniku "mały" upadek i boli mnie ręka ;c Lubię śnieg i wgl., ale mogliby sypać więcej piasku na chodniki :/ 

Jutro mija miesiąc, odkąd założyłam bloga ! :D Z tej okazji w końcu wezmę się za zmianę wyglądu bloga :> Nagłówek pewnie nie będzie zrobiony przeze mnie, ponieważ próbowałam wiele razy zrobić jakiś sensowny, ale mimo chęci nie wychodziło mi to ;c 
Mam jednak nadzieję, że wszystko wypali :>

Wstawiam kilka rzeczy zrobionych z czekolady i lecę ; * 
Miłego wieczoru ! *_*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".