czwartek, 10 stycznia 2013

Prawie weekend.

Dzisiaj u mnie w szkole był konkurs talentów, więc przepadło nam kilka lekcji ^^ 

W ferie wyjeżdżam na kilka dni z rodzicami w góry, ale mam nadzieję, że posty będą normalnie, a resztę wolnego pewnie spędzę w domu i pewnie będziemy gdzieś chodzić z Martą :>
A Wy jakie macie plany na ferie ? ; * 

Już zdecydowałyśmy, że w sobotę pójdziemy na zakupy, a przy okazji do kina na "Hobbita" c: 

Na szczęście już jutro piątek, bo jestem tym tygodniem już wykończona ;c Ale jutro przepadają nam dwie lekcje, bo idziemy do oceanarium ... Niezbyt się cieszę, bo słyszałam, że za ciekawie tam nie jest, ale lepsze to, niż dwie historie ;p

Śnieg, śnieg i jeszcze raz śnieg *_* Dzisiaj znowu chłopacy rzucali w nas śnieżkami, więc siedzę teraz pod kocykiem i staram się robić wszystko, żeby nie zachorować ;p 

Nauczyciele to jednak nie mają litości ... Pani od matematyki zapowiedziała nam sprawdzian, na dzień po feriach, a trzy dni później sprawdzian z całego semestru :/ No nie mogę ... Nawet w ferie będę musiała siedzieć nad książkami :/

Na koniec wstawiam kilka smakowitych obrazków i lecę ;3
Paaa ! ♥




1 komentarz:

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".