niedziela, 6 stycznia 2013

Koncert.

Koncert nawet udany, tylko raz trochę pomyliliśmy się przy wyjściu, ale oprócz tego było ok ^^ A po koncercie poszliśmy do chińskiej restauracji ;3 Mmmm ... ^^ Uwielbiam chińskie jedzenie, choć nie wszystko zawsze mi smakuje ;p

Nie wiem jak u Was, ale u mnie znowu pada śnieg *_* Wiem, że nie wszyscy są szczęśliwi, ale ja jestem. Hahahaha ♥ Jestem już po bitwie na śnieżki, więc teraz siedzę pod kocykiem i się grzeję.

Dzisiejsze popołudnie spędzę nad książkami, ale pewnie pójdę wieczorem do babci, albo po prostu wybiorę się na dłuższy spacer z psem.

Na szczęście nie zapowiada się już, na to, że będę znowu chora, z czego się bardzo cieszę ^^ Nie na widzę być przeziębiona, no ale kto lubi ? ;p

Już kilka razy pisałam o zmianie wyglądu bloga i nie zapomniałam o tym, tylko teraz po prostu muszę się zdecydować, więc w najbliższym czasie zajdą tu małe zmiany c:

Na koniec wstawiam kilka obrazków ze śniegiem i lecę ; * 
Do napisania ! ♥




2 komentarze:

  1. U ciebie pada śnieg a u mnie deszcz to nie sprawiedliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez jest śnieg i to dużo , ale ja go zbytnio nie lubię .;/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".