piątek, 5 kwietnia 2013

Trochę zdjęć + pomysł.

Ughhh! :// Miałam dziś w planach napisać do Was o wiele wcześniej, ale dopiero godzinę temu wróciłam do domu ... 

Dzisiaj mam dla Was notkę z okazji wybicia 1000 wyświetleń bloga ^^
Zdecydowałam się na zrobienie filmiku. Pod tym postem ( i pod kilkoma innymi ) możecie zadawać mi pytania, a ja jakoś w przyszłym tygodniu postaram się nagrać filmik c: 
Mam nadzieję, że podoba Wam się ten pomysł ; * 

Mam dla Was kilka zdjęć z mniej więcej dwóch tygodni, ale nie w formie mixu, tylko normalnie. 







Może nie jest ich za dużo, ale zawsze coś :) Zdjęcia z zakupów dodam jutro. Na 100%. 

Jutro powinny pojawić się dwa posty. W niedzielę też c; 

Ja lecę do kuchni po coś do picia i zabieram się za oglądanie filmów.

Macie jakieś plany na wieczór? ; * 
Podoba Wam się pomysł z filmikiem? ; *

1 komentarz:

  1. Pomysł dobry. :D Oto pytania ode mnie:
    1. Jaki jest twój ulu. kolorek?
    2. Jakie jest twoje ulu. zwierzę?
    3. Jeździsz konno? Jeśli nie to chciałabyś?
    4. Jak się nazywa twoja najlepsza przyjaciółka?
    5. Wpadniesz do mnie na bloga? http://natonator.blogspot.com
    6. Podoba ci się mój blog?
    7. Lubisz grać w gry komputerowe?
    8. Masz gg? Jeśli tak to podasz mi? :)
    9. Jaka jest twoja ulu. książka?
    10. Jaki jest twój ulu. film?
    11. Twój ulu. zespół, piosenkarz i piosenkarka?
    Mam nadzieję, że odpowiesz na moje pytania w filmiku. ^^ Zapraszam do mnie i pozdrawiam! http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".