piątek, 19 kwietnia 2013

Dzisiejszy dzień jak najbardziej udany! ^^ W piątki, jak to w piątki luźno i dużo śmiechu. Po szkole poszłam do kuzyna, bo mieliśmy iść razem do babci, ale stwierdziliśmy, że przejedziemy się rowerami. W drodze powrotnej przez przypadek odkryliśmy jakąś polanę czy coś takiego. Szukanie drogi na nią zajęło nam kilka minut, bo trzeba było przedzierać się przez krzaki i gałęzie ( moja babcia mieszka bardzo niedaleko lasów C: ), ale daliśmy jakoś radę. Chwilę tam posiedzieliśmy i stwierdziliśmy, że zostawimy rowery i pójdziemy trochę w górę zobaczyć co tam jest. Widoki były świetne, więc chcemy tam jeszcze wrócić z aparatem ( padł mi telefon ) c: 
Tak w ogóle to była moja pierwsza przejażdżka rowerem w tym roku. Mam nadzieję, że będę jeździć często, bo jest to coś, co uwielbiam! <3 Wiem, że niektórzy tego nie lubią, ale mi sprawia to wielką radość i przyjemność. 

Siedzę teraz u kuzyna i pewnie zaraz obejrzymy jakiś film :> Jutro też planuję jechać do babci, ale tym razem pewnie sama, bo P. nie może. Pewnie zostanę na noc, choć to nie jest jeszcze pewne.
Jutro mam też w planach wyciągnąć Martę na jakiś dłużysz spacer, bo pogoda motywuje mnie coraz bardziej! ^^ Mamy w planach jakąś nockę, ale to pewnie w przyszły weekend.

Jak wrócę do domu, to pewnie dodam jeszcze jednego posta, ale będzie on z kategorii :)

Jutro mogę się wyspaaać ;3 Ogólnie w soboty musiałam wstawać po ósmej, bo jechałam do szkoły na dodatkowe kształcenie, ale jutro zajęcia są odwołane i planuję spać do 10 ;3 

Tak jak niedawno pisałam, mam w planach mały remont w pokoju. Rodzice też są za tym ( po części to był ich pomysł ). Chciałabym zacząć to wszystko już, ale to jeszcze trochę. Do końca maja wszystko powinno być zrobione c:

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? ; *
Co myślicie o postach z kategorii? : * 

Podoba mi się ta sukienka *-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".