czwartek, 21 marca 2013

Wiosna?

Obudziłam się z cicha nadzieją, że śnieg już chociaż trochę stopniał i zaczęło świecić słońce, ale niestety ... Śnieg od rana sypie bez przerwy. Trudno! Pozostaje nam tylko cierpliwie czekać.  Mam dość zimy, ale niestety nic na nią nie poradzę.

Już tylko jutro idziemy do szkoły, a ja strasznie się z tego cieszę! :D Od poniedziałku zaczynamy rekolekcje, a potem jest już wolne przed Wielkanocą. 

Jutro też najprawdopodobniej odbędą się zawody. Niby w piątki nie ma WF-u, ale po prostu wcześniej się nie dało. Ja już zdecydowałam, że nie wezmę w nich udziału. Moja kostka coraz częściej się odzywa, a ja nie chcę, żeby było jak w ubiegłym roku. Musiałam wtedy chodzić z jakimiś szynami na nodze ://

Dzisiejszy dzień był w miarę udany. Mało lekcji, ale niestety nauczyciele dali nam tak dużo dodatkowych zadań, że nie wiem nawet, czy się z nimi wyrobię. W sumie te zadania są przydatne, bo rozumiem po nich trochę więcej, ale ich ilość mnie przeraża ... 

Od września będziemy chodzić z M. na basen ^^ W sensie będziemy chodzić, żeby potem moc zdawać na kartę pływacką. Wiem, że do września jeszcze pół roku,a le zapisy zaczynają się już w kwietniu.

Przepraszam, że ten post jest tak późno, ale internet dziś wariuje i ciągle tracę połączenie. Tego posta próbuję dodać od ponad godziny -.-

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? ; * 
Macie jakieś plany na weekend? ; * 

Robiłam dziś małe porządki w folderach ze zdjęciami i znalazłam kilka zdjęć z tych wakacji. Wstawiam tu tylko trzy zdjęcia, bo boję się, że zaraz znowu stracę połączenie z internetem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".