piątek, 22 marca 2013

Czytanie biografii.

Szczerze mówiąc powoli zasypiam na siedząco, dlatego zrobiłam sobie ciepłą herbatę i zaraz zabieram się za czytanie biografii Karola Szymanowskiego ( projekt do szkoły ). Trochę tego jest i na pewno nie przeczytam tego w jeden wieczór, ale damy radę! ^^ 


Mam dwa tygodnie na przeczytanie tych czterech książek i dodatkowo wypisanie ciekawostek o nim. Wtedy spotykamy się z dziewczynami, żeby przygotować tą prezentację. 

Czyli ogólnie mój wieczór będzie wyglądał tak:


W sumie to nie narzekam. Czytać lubię bardzo, a przy okazji pewnie dowiem się trochę interesujących rzeczy o Szymanowskim. Biografię czytałam raz. Szczerze mówiąc podobała mi się, więc mam nadzieję, że i ta mi się spodoba c; 

Trzymajcie za mnie kciuki, żeby oczy mi się aż tak bardzo nie kleiły, bo inaczej pewnie zasnę ;)

Robicie czasami jakieś projekty do szkoły? ; * 

1 komentarz:

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".