niedziela, 16 grudnia 2012

Prezenty.

Wczorajsze zakupy były jak najbardziej udane ;) Dla Pati kupiłam masło do ciała o zapachu szarlotki i kolczyki w kształcie babeczek ;3 Rozglądałam się też za prezentami dla rodzinki, ale nie mogłam się zdecydować, dlatego wybiorę się po nie jakoś w tygodniu. 
Wiecie co chcecie dostać na święta ? ; * 
Bo ja mam już kilka pomysłów, ale nie wiem na co się zdecyduję ... Myślałyśmy z mamą, czy nie przydałby mi się nowy telefon, bo stary już się trochę psuje, więc teraz siedzę i przeglądam opinie o różnych telefonach c: 





Mój tata pojechał właśnie po choinkę, więc dziś czeka nas jeszcze ubieranie choinki, z czego się bardzo cieszę ^^ A jutro będziemy piec pierniczki c: Dzięki temu wszystkiemu coraz bardziej czuję świąteczną atmosferę ;3 

Pisałam wczoraj o zmianie wyglądu bloga, ale niestety dziś chyba z tego nic nie wyjdzie, bo muszę się uczyć ;c Jutro mam sprawdzian z matematyki i kartkówkę z historii. Ech ... :/ 

Na koniec wstawiam kilka fajnych wisiorków i idę się uczyć ... 
Miłej niedzieli ! ; * 







6 komentarzy:

  1. Te wisiorki są cudne *.* A gdzie kupiłaś kolczyki w kształcie babeczek ? Ja kupiłam sobie w piątek , w H&M . Może to te same ? : ))
    Fajny blog , obserwuję .
    Zapraszam do mnie :
    wszystko-o-czym-myslimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze wisiorki :) kiedys mialam wąsy, chciałabym aparacik <3

    alexostyle.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przygotowania do świąt jeszcze zupełnie nie ruszyły. Co prawda, rodzice już kupują prezenty, wczoraj piekłam pierniczki, ale jeszcze nie czuję tej atmosfery ;)

    archiwum-aoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niedługo zamawiam takie wisiorki :3 zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te wisiorki. Też będę miała żywą choinkę ale jeszcze rodzice po nią nie pojechali xd Też zastanawiam się nad zmianą wyglądu bloga jeżeli masz chcwilkę czasu to wpadnij i napisz ci ci się podoba. ; - )

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj, u mnie przygotowania stoją w miejscu, ale już niedługo chyba to zmienię. Nawet nie mam choinki! Szkoda, że porządki świąteczne w moim pokoju są rzeczą niemożliwą :D . Zakupy zrobię jutro. Na prezent zażyczyłam sobie mnóstwa, mnóstwa płyt, z czego oczywiście się bardzo cieszę :D
    Super blog, będę wpadać.
    Pozdrawiam!

    niewidzialnym-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".