wtorek, 18 grudnia 2012

Porządki.

Jak Wam mija dzisiejszy dzień ? ; *
U mnie bardzo dobrze ^^ Nie dość, że dziś nie miałam w sumie czterech lekcji, to jeszcze jutro mam na 9.40 i wreszcie się wyśpię ^^

W moim domu już powoli ruszyły porządki świąteczne. Mama stwierdziła, że zabierzemy się za to już dziś, bo w weekend planuje pojechać do mojej cioci i nie będzie potem czasu na sprzątanie. Więc zaraz po powrocie ze szkoły zostałam wciągnięta w odkurzanie i ścieranie kurzy w moim pokoju. Przy okazji szukałam kabelka do telefonu, ale na razie go nie znalazłam ;c

Jutro planujemy z moją przyjaciółką wybrać się do kina c: Nie wiemy jeszcze dokładnie na co, ale to okaże się pewnie już na miejscu ;p Pewnie później pójdziemy gdzieś coś zjeść, więc post będzie trochę później.

Znalazłam kilka kapsli od tymbarka i wstawiam je niżej ;3 
To ja lecę ; * 
Paa ! <3








4 komentarze:

  1. świetne te napisy na kapslach ;)
    ciekawie prowadzony blog ;P
    pozdrawiam ;>

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego mi tak lekcje nie wypadają ?.
    szczęściara . ;d
    pozdro . ;)

    http://biitteerrsweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wg 0 porządków, jeszcze XD miłego wypadu do kina ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już sprzątałam , ale bałagan jest od nowa C: . Ja mam tak w piątek na 9.45 . Jakoś nie narzekam , bo tylko raz w tygodniu mam na ósmą . Ale również raz w tygodniu mam na siódmą . Masakra ze wstawaniem .
    Jeśli masz chwilę , wpadnij :
    wszystko-o-czym-myslimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".