niedziela, 30 grudnia 2012

Niedziela.

Dzisiejsze popołudnie mam zamiar spędzić z laptopem na kolanach i kakałkiem ;3 Może później pójdę gdzieś z Martą, ale na razie pogoda nam na to nie pozwala ;c 
A jak Wam mija niedziela ? ; * 

Strasznie szybko mijają te wolne dni ;c Ja już muszę powoli zacząć powtarzać, bo w środę mam sprawdzian, a w czwartek dwie kartkówki :/ 

Jest dopiero po 16, a ja najchętniej położyłabym się spać ... Ale w sumie jakiś spacer dobrze mi zrobi, więc najbliższą godzinę spędzę pewnie przy oknie, błagając o lepszą pogodę ;) 

Ściągnęłam dziś nowy program do przeróbek zdjęć c: Mój stary nie za bardzo się sprawdzał, więc ściągnęłam na próbę PhotoScape'a c: 
A Wy jakich programów używacie ? ; * 

Hmmm ... Już wcześniej wspominałam o zmianie wyglądu bloga, ale na razie nic mi z tego nie wyszło ... Jak ze spaceru nic nie wyjdzie, to zabiorę się za to jeszcze dziś c: 

Na koniec wstawiam słodkie kolczyki, które przed chwilą znalazłam i lecę ;3
Miłego popołudnia ! ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".