piątek, 28 grudnia 2012

Kilka złotych myśli

Przepraszam, że dzisiaj tak późno, ale dopiero teraz mogę napisać, bo jest u mnie Marta ^^ Z naszej sesji nic nie wyszło, bo pogoda się popsuła ;c 

Dzisiaj będziecie mogli się o mnie więcej dowiedzieć ^^ Podobają Wam się takie posty ? ; * Piszcie w komentarzach c: 

Chciałabym...zobaczyć Brazylię, polecieć samolotem.
Nie mogłabym żyć...bez słodyczy, moich najbliższych i mojego kota.
Na bezludną wyspę zabrałabym...książki i słodycze.
Moja wada...zazwyczaj jestem niecierpliwa.
Denerwują mnie...stereotypy.
Moja ulubiona piosenka...Asaf Avidan "One day".
Moja ulubiona książka..."Serce w chmurach" Jennifer E. Smith.
Moje ulubione danie...spaghetti carbonara.
Mój ulubiony napój...kakao i woda niegazowana.

Do napisania ! ; * 




2 komentarze:

  1. życie bez słodyczy , masz racje to koszmar . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Również chciałabym zwiedzić Amerykę, ale północną : >

    myy-inspirationn.blogspot.com Zapraszam! : ))

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".