sobota, 1 czerwca 2013

Dzień dziecka + wczorajszy dzień.

Wczoraj wieczorem po prostu padłam, a do tego od rana bolała mnie głowa. Mimo to dzień zaliczam do jak najbardziej udanych! ^^ Miałam w planach wyspać się ( trochę nie wyszło ) i nadrobić zaległości w oglądaniu filmów. Plany się zmieniły, bo około południa zadzwoniła M., kazała mi się zbierać i przyjeżdżać, bo jedziemy do wesołego miasteczka c; No to zebrałam się i pojechałam do niej. Pogoda ciągle się zmieniała i myślałyśmy, że deszcz popsuje nam zabawę, ale nic z tego ;) Akurat na ten czas pogoda dopisywała, więc spoko. Bawiłyśmy się jak nie wiem i aż szkoda było stamtąd wracać ;) Potem poszłyśmy na pizzę, a na koniec do Marty. Siedziałam u niej do wieczora, a potem musiałam jeszcze wrócić, więc w domu wylądowałam około 21. Wzięłam prysznic i nawet nie pamiętam jak zasnęłam ;p 

Zaraz rodzice zabierają mnie na jakiś obiad z okazji Dnia Dziecka, a potem pewnie pójdziemy na jakieś lody, czy coś. Prezenty dostanę dopiero wieczorem ( nie pytajcie czemu, bo sama nie wiem ;pp ), więc może później je pokażę (:

Zaczął się czerwiec, a ja nie mogę w to uwierzyć ... Czas mija strasznie szybko ;o Jeszcze nie tak dawno temu był Nowy Rok, sprawdzian szóstoklasisty, a tak naprawdę minęło kilka miesięcy ...
A co do sprawdzianu szóstoklasisty, to od jakiegoś tygodnia znamy już wyniki. Mam 34 punkty :D :D :D 

Dzisiaj dodam jeszcze posta tematycznego. Pewnie jakoś wieczorem, albo w ostateczności jutro.

Z okazji Dnia Dziecka idziemy w piątek z klasą do kina. Nie wiemy jeszcze dokładnie na co, ale zapowiada się świetny dzień, bo potem pewnie pójdziemy na jakąś pizzę, czy coś (: 

Jak Wam mija Dzień Dziecka? ; *
Dostałyście jakieś prezenty? ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".