wtorek, 28 maja 2013

Wtorek.

Dzisiaj kolejny egzamin ... Naprawdę mam dość, ale pociesza mnie fakt, że jeszcze tylko jeden i koniec! Będę skakać z radości ;) Zdałam i z tego się cieszę, ale jest coś, co mnie smuci ... Tym egzaminem skończyłam coś, do czego bardzo się przyzwyczaiłam. 

Długi weekend spędzę najprawdopodobniej w domu. Ma przyjechać rodzinka, spędzanie dni z przyjaciółmi, więc zapowiada się świetnie ♥ 

Pogoda jest taka, że nic nie robić, tylko siedzieć w domu pod kocem. Cały dzień pada, wieje i jest szaro :// Miałam w planach iść z M. na jakiś spacer, ale trochę nam to nie wypaliło ... 

Jutro pewnie będą luźne lekcje, bo połowa ma egzaminy, a poza tym nie ma wielu nauczycieli. Dobrze, że już od czwartku jest wolne, bo można będzie odpocząć trochę od poprawiania ocen, sprawdzianów itp. :) Pocieszające jest też to, że już za niecały miesiąc wakacje! ^^ Szóste klasy kończą rok dzień wcześniej, bo musimy zanieść świadectwo do gimnazjum. Jeden dzień wolnego więcej, zawsze spoko ;p 

Nie wierzę, że maj już się kończy ... Serio, minął mi tak szybko, jak nigdy. Z drugiej strony koniec maja oznacza koniec egzaminów, więc jednak trochę się cieszę. Szkoda, że większość mojego ulubionego miesiąca spędziłam nad książkami, ćwiczeniami i na stresie, ale zamierzam to nadrobić w czerwcu, lipcu i sierpniu (:

Macie jakieś plany na ten długi weekend? ; * 
U Was też jest dziś tak brzydko? ;c 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".