czwartek, 30 maja 2013

Spacer.

Z M. pochodziłyśmy ponad dwie godziny, a i tak nie mogłyśmy się nagadać <3 Pewnie byłybyśmy dłużej, ale pogoda zaczęła się psuć. W drodze powrotnej poszłam jeszcze do babci i przy okazji załapałam się na drożdżówkę :3 
Potem przyjechała rodzinka. W planach mieliśmy grilla, tym bardziej, że słońce zaczęło znowu świecić. Posiedzieliśmy, najedliśmy się jak nie wiem, a przy okazji spotkałam się z kuzynką, której nie widziałam chyba od stycznia ;o Miałyśmy w końcu okazję porozmawiać chwilę dłużej i już umówiłyśmy się jakoś na wakacje. Najpierw ja jadę do niej, a potem Zuza do mnie ^^ 

Chyba pójdę jutro z dziewczynami na zakupy. Nie wiem jeszcze dokładnie, czy to wypali, więc zobaczymy. Jak nie, to mam w planach pospać sobie do 10, przejechać się gdzieś rowerem i poleżeć w łóżku. Ogólnie odpocząć. Może wieczorem wpadnie M., lub P. i obejrzymy jakiś film, ale to się jeszcze zobaczy (:

W następnym poście, który pojawi się za jakąś niecałą godzinę, dodam zdjęcia z dzisiaj c;

Zaraz pewnie włączę sobie jakiś film, zgram zdjęcia i zrobię sobie coś do picia. Jutro mogę się wyspać, więc pewnie chwilę jeszcze posiedzę. 

W sobotę spotykam się z Olą, żeby skończyć projekt na audycje, który miałyśmy przedstawiać 15 kwietnia :/ Pan ciągle przekładał termin, aż w końcu robimy to w przyszły poniedziałek. Dwa miesiące po terminie ... Wszystko jest niby gotowe od tego czasu, ale stwierdziłyśmy, że skoro i tak trochę sobie poczekamy, aż go przedstawimy, to go ulepszymy (: 

Jak spędzacie długi weekend? ; * 
Macie jakieś plany na najbliższe dni? ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".