wtorek, 21 maja 2013

Dzisiaj w szkole było bardzo luźno, bo ponad połowa klasy miała egzamin. Nauczyciele nie robili normalnych lekcji, bo po prostu im się nie opłacało. 

Od wczoraj mam zamiar dodawać dwa posty, ale te drugie zawsze będą z jakiejś kategorii. Po prostu mam dużo pomysłów na te notki z kategorii, więc zamierzam je wykorzystać :) 

Wróciłam przed chwilą ze spaceru z M. ♥ Pochodziłyśmy trochę nad Wisłą, po Starówce itp. Czas spędzony z nią należy do jednego z najlepszych ♥ 

Zaraz zabieram się za ściąganie muzyki na telefon, a potem chcę jeszcze trochę się pouczyć, bo mam do napisania zaległą kartkówkę z angielskiego. 

Jutro mamy zamiar z dziewczynami pójść do naszego dawnego przedszkola. Ja nie mogę ... Jak to było dawno! Nie wierzę, że niektórych znam już 10 lat, a dalej utrzymujemy ze sobą kontakt i to bardzo dobry, a nawet świetny :) Z niektórymi chodzę do jednej klasy i prawdopodobnie pójdziemy do tego samego gimnazjum. Jestem ciekawa, co tam się zmieniło, czy panie będą nas jeszcze pamiętać. 

Jak Wam mija wtorek? ; *
Do następnej notki ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".