poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Poniedziałek.

Szczerze mówiąc padam dziś z nóg -.- Przed szkołą musiałam jeszcze jechać po laptopa ( jupiiii! nareszcie naprawiony ^^ ), a w szkole, jak to w poniedziałki dali mam popalić. Co prawda dostałam dzisiaj trzy piątki ( za tydzień wywiadówka, więc jeszcze bardziej się cieszę ) i otworzyli na długą przerwę dwór, ale i tak siedziałam do 18.30 :// 
Trochę się wkurzyliśmy, bo pan od audycji pojechał sobie na jakiś konkurs ( wcale nie musiał, dowiedziałam się ;p ) i przez to nie było lekcji, a co za tym idzie projekt jest na za tydzień. Czyli  niepotrzebnie tak długo siedziałyśmy nad tym w sobotę, bo mogłyśmy to sobie rozłożyć na dwa dni.

Jutro rano nie jadę na kilka lekcji, bo mam jakąś szczepionkę. W sumie ok, bo ominą mnie najgorsze lekcje w ciągu dnia, ale też będę musiała napisać jutrzejszą kartkówkę kiedy indziej, a to mi się mało uśmiecha, bo chciałabym mieć to już za sobą.

Dzisiaj mam dla Was kolejne zdjęcia z Wawy.










Te dwa ostatnie zdjęcia trochę dziwne, ale mi się podobają.

Większość z nich jest z Centrum Nauki Kopernik, ale są też inne ;) 

Jeszcze dzisiaj będzie drugi post i będzie on z nowej kategorii. I tak jak pisałam, jutro dodam moje ulubione zdjęcia z wycieczki c; 

Jak Wam mija dzień? ; * 
Cieszycie się z wiosny? ; * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".