niedziela, 17 marca 2013

Jeszcze przez kilka dni powinny pojawiać się po dwa posty. Mam nadzieję, że dam radę się z tym wyrobić ^^

W drugim poście dodam zdjęcia. Myślałam o tym, żeby co tydzień robić taki mały mix zdjęć z całego tygodnia. W każdą niedzielę miałabym pokazywać trochę zdjęć. Oczywiście, w miarę możliwości w tygodniu też będę dodawać zdjęcia c; 

Za jakieś pół godziny idę z M. gdzieś się przejść, bo jest nawet ładna pogoda. Przez cały dzień świeci słońce, ale widok leżącego śniegu dalej mnie dobija ;|

Na całe szczęście jutro mogę sobie trochę dłużej pospać, bo na 9.30 idę na szczepienie, a przy okazji minie mi trochę lekcji.

Jutro i we wtorek posty będą najprawdopodobniej zaplanowane, bo jak wiecie w poniedziałki kończę o nieludzkiej porze, a we wtorek zaczynają mi się korki z matmy i nie wiem o której wrócę ;x

Stwierdziłam, że przestaję się tak martwić czekającymi mnie egzaminami. Ja już po prostu taka jestem, jak wiem, że coś jest ważne, to od razu się stresuje. Ale powiedziałam temu dość! Stres w niczym mi nie pomoże, a raczej zaszkodzi, więc pora temu zaprzestać. 

Myślicie, że cotygodniowy mix zdjęć, to dobry pomysł? ; * 
Życzę Wam miłego tygodnia! ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".