wtorek, 22 stycznia 2013

Pytania.

Dzisiaj obiecany post z odpowiedziami na pytania c: Jest ich tylko 7, ale i tak cieszę się, że coś jest. 

1. Koty czy psy?
Hmmm ... Trudne pytanie, bo mam i kota, i psa. To może tak. Uważam, że i koty, i psy są na swój sposób najlepsze. Każde z nich ma swoje zalety i swoje wady. 
2. Masz jakieś zwierzaki?
Tak jak napisałam wyżej, mam kota i psa.
3. Jakie jest Twoje hobby?
Siatkówka, rysowanie i fotografia.
4. Czego słuchasz?
Zazwyczaj tego, co wpadnie mi w ucho. Czasem zależy to od nastroju.
5. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
Nie mam ulubionego.
6. Lubisz naleśniki? :D
Bardzo :3 
7. Jaki jest dodatek, bez którego nie możesz wyjść z domu?
Jeśli chodzi o dodatek do stroju, to najczęściej noszę bransoletki. A ogólnie nie ruszam się z domu bez słuchawek, telefonu i czegoś do picia ;) 

To by było na tyle ; * 

Aaaaa ! Po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Aword c: Dlatego jeszcze dziś pojawi się drugi post. Dodam go pewnie pod wieczór ; * 

To ja lecę :3
Do wieczora ! ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".