piątek, 21 grudnia 2012

Wolne.

Na Wigilii klasowej było super ^^ Dostałam nowy portfel i bransoletkę ;3 A Wy co dostaliście ? ; *

Ten tydzień szybko zleciał. Ja zamierzam odpocząć trochę od sprawdzianów i kartkówek. A jak Wy spędzicie ten tydzień ? ; * 

Jak wcześniej napisałam, jutro jadę do cioci, więc post będzie trochę później. Porządki na szczęście już skończone, a kabelka nadal nie ma ;/ Zapytam jeszcze mojego tatę, bo nie wiem, czy nie korzystał z niego, więc jeszcze nic straconego c:

Dzisiaj miał być koniec świata ... No ale jakoś go nie widać ;p 
Więc na Wigilii oblewaliśmy koniec świata oranżadą ... ;p Ale naprawdę było super ^^ 

Kaszel na szczęście już mnie opuścił, ale katar jeszcze męczy ;c Biorę leki i mam nadzieję, że pomogą c:

Na koniec wstawiam kilka inspiracji i lecę ; * 
Miłego piątku ! ♥





4 komentarze:

  1. Fajne te stylizację. A co do notki to nie mam pojęcia jak ją skomentować. Koniec świata podobno był ale nasza klasa miała matematykę i nauczycielka stwierdziła, że układy równań są ważniejsze od zagłady ludzkości :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje :)
    Zapraszam http://faaashion-girl-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fane fane:D

    http://cipciakowe.blogspot.com/ WBIJAAAJ!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog;)


    obserwujemy?
    http://poower-puff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".