niedziela, 23 grudnia 2012

Śnieg.

Na samym początku chciałabym przeprosić, że dzisiejszego posta dodaję tak późno, ale u mojej babci są dziś problemy z internetem.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie spadł ŚNIEG *.* Strasznie się cieszę, bo lubię, jak w święta jest biało c: Mam tylko nadzieję, że do jutra nie zrobi się z niego chlapa ... 

Dzwonił do mnie mój tata i powiedział, że znalazł mój kabelek od telefonu, więc jutro, albo pojutrze wstawię zdjęcia ^^

Na zakupach było super ^^ Co prawda tylko Marta kupowała, bo ja już nic ciekawego nie wypatrzyłam, ale naprawdę fajnie się bawiłyśmy ;d 

Choroba na szczęście już mnie opuściła c: Na w razie co biorę jeszcze leki, ale czuję się o niebo lepiej c: Zakwasy też mi odpuszczają, z czego bardzo się cieszę, bo wczoraj wszystko mnie bolało ;c 

Na koniec wstawiam kilka inspiracji i lecę ;3
Kolorowych ; *  





1 komentarz:

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".