czwartek, 13 grudnia 2012

Coraz bliżej święta.

Szczerze, to jestem dziś wykończona. Nie wyspałam się i do tego jeszcze zaczynałam WF-em. Potem dwie matmy, dwa polskie - czyli ogólnie masakra. :/ 






Już za 11 dni święta ! :D Uwielbiam tą atmosferę, dekoracje świąteczne, no i oczywiście ubierać choinkę ^^ Jutro wybieram się na zakupy, bo muszę kupić prezent dla Pati , którą wylosowałam i pewnie rozejrzę się za prezentami dla rodzinki. 
A Wy macie już kupione prezenty ? ; * 

Na koniec dodam kilka smakowitych obrazków i lecę powtarzać angielski.
Miłego wieczoru ! ;3





1 komentarz:

  1. Prezenty...musze się jutro wybrać na zakupy! I oczywiście nie mogę się doczekać Świąt, a w szczególności wolnego od tej chorej szkoły!
    Pozdrawiam sheeranatorforever.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".